Primera trobada d’apadrinament entre l’alumnat de 1r i 4t d’ESO

Aquest curs 23-24 hem recuperat el projecte internivells, Apadrinament, entre l’alumnat de 1r d’ESO i 4t d’ESO. El projecte d’Apadrinament està inclòs dins de l’ApS (Servei Comunitari) que realitza l’alumant de 4t d’ESO. Aquest projecte consisteix en què l’alumnat de 4t d’ESO apadrina l’alumnat de 1r d’ESO. Aquests alumnes fan diferents trobades durant el curs.

L’objectiu és fomentar una millor integració de l’alumnat de 1r ESO al centre i potenciar els valors de responsabilitat i solidaritat entre l’alumnat de 4t ESO.

En la primera trobada es va realitzar una dinamització per fer les parelles dels alumnes dels diferents nivells, i a continuació van establir una conversa a partir d’una dinàmica de coneixença.

Aquest projecte tindrà continuïtat amb més trobades al llarg del curs. Una primera trobada genial!