Eleccions al Consell Escolar

Us informem que, d’acord amb la Resolució EDU/3014/2023, de 30 d’agost, per la qual s’estableix el calendari del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics, el dia 30 d’octubre es va iniciar el procés per dur a terme la renovació dels membres del Consell Escolar.

CALENDARI DEL PROCÉS ELECTORAL PER A LA RENOVACIÓ DEL CONSELL ESCOLAR 2023

30 d’OCTUBRE
  • Convocatòria Eleccions
  • Publicació dels censos electorals provisionals
  • Inici del període de presentació de candidatures: document
Fins 3 de NOVEMBRE Data límit per fer reclamacions del cens electorals, fins les 14 h, a la secretaria del centre.
10 de NOVEMBRE Constitució de meses electorals i publicació  censos electorals definitius.
Fins 15 de NOVEMBRE Presentació de candidatures.
17 de NOVEMBRE Proclamació i publicació de les candidatures al tauler d’anuncis.
22 de NOVEMBRE Elecció del sector PROFESSORAT
22 de NOVEMBRE Elecció del sector ALUMNAT
22 de NOVEMBRE Elecció del sector PARES i MARES (de 17,00h a 21,00h)
30 de NOVEMBRE Exposició definitiva de resultats
19 de DESEMBRE Constitució del Consell Escolar

VACANTS DELS DIFERENTS SECTORS

• Sector pares i mares: 3 membres
  • Sector alumnat: 3 membres
  • Sector professorat: 4 membres

PRESENTACIÓ CANDIDATURES

Podeu presentar les vostres candidatures fins el dia 13 de novembre a les 15:00 h a través de correu electrònic  c5002696@xtec.cat  o al despatx de la director.

Trobareu el document de presentació de candidatura en aquest enllaç o bé a consergeria del centre.

Al web del Departament, hi ha més informació per a les famílies.