Biologia “in situ” al País Basc

El alumnes de 1r de batxillerat de biologia van fer una sortida els dies 2, 3 i 4 de maig a l’entorn privilegiat del País Basc. Van poder veure les poblacions de Zarautz, Getaria, així com el Flysch a les platges d’Algorri de Zumaia on van fer l’activitat de la Geo rasa per tal de trobar espècies marines quan la marea estava molt baixa tenint en compte que era una marea viva. El darrer dia van visitar l’increïble entorn del parc Natural i Reserva de la Biosfera de las Bardenas Reales veient per exemple el cabezo de Castildetierra i un paratge tan singular amb espècies vegetals adaptades al clima desèrtic.

Una bona oportunitat d’apropar la biologia als alumnes de forma més vivenciada.