Carme Gassó, guanyadora del concurs de traducció francès-català de la UPF

La Carme Gassó Cambrodí, alumna de 4t d’ESO, guanyadora del XXII Concurs de traducció francès-català de la Universitat Pompeu Fabra

Aquest any ha estat la XXII edició del Concurs de traducció que organitza la Facultat de Traducció i Ciències del Llenguatge de la Universitat Pompeu Fabra i que consisteix en dues fases en què s’ha de traduir un text del francès al català amb l’ajuda de diccionari tradicional, sense poder utilitzar cap eina de tipus tecnològic.

Totes les alumnes de 4t d’ESO i Batxillerat del Màrius van realitzar la 1a fase i van passar a la segona fase 8 alumnes, 4 a la categoria d’ESO i 4 a la categoria de Batxillerat.  Finalment, la Carme va estar seleccionada com a finalista en la categoria d’ESO i el passat divendres 20 de maig es va endur el primer premi a l’acte de lliurament que va tenir lloc a Barcelona.

Felicitats a tot l’alumnat de francès per la tasca de traducció i ENHORABONA, CARME!