Visites guiades a l’exposició de Pixar

L’alumnat de l’optativa de Visual i Plàstica de 4t d’ESO i l’alumnat de de 1r i 2n de Batxillerat que cursa les matèries de Batxillerat d’Arts Plàstiques Imatge i Disseny ha gaudit de les visites guiades de PIXAR. Una exposició que ens endinsa en el procés de creació dels personatges de les pel·lícules de Pixar Animation Studios.

Les visites s’han realitzat durant els dies 23, 28 i 30 de setembre i els dies 3, 4, 7, 10 i 13 d’octubre. L’alumnat ha pogut conèixer la metodologia que segueixen els creatius, com es creen i es dissenyen els personatges i els ambients, disfrutar de dibuixos, il·lustracions i maquetes originals i entendre el procés que s’ha de seguir per crear un film d’animació 3D i com es pot aconseguir simular els moviments d’una manera tan perfecta.

A partir d’aquestes visites, es desenvoluparan diferents activitats avaluables com pot ser la creació de personatges a les assignatures de Dibuix Artístic i de Disseny 2D i 3D, així com la il·lustració digital d’un ambient per contextualitzar al personatge, entre altres.