Sortida de convivència 3 ESO

El dia 27 de Setembre, tot l’alumnat de tercer i els seus tutors van fer la sortida de Convivència. Aquesta sortida està emmarcada dins del PAT (Pla d’Acció Tutorial) que pretén donar suport des de tutoria a aquelles inquietuds dels nostres alumnes, acompanyant-los des de diferents àmbits que no siguin els acadèmics. I és per aquest motiu que es fa la sortida als Llacs de Gimenells on a través de les activitats aquàtiques aprenen a relacionar-se amb respecte i gaudint del lleure. Totes les sortides són sempre molt instructives i profitoses… aquesta més!!!

Enllaç a l’àlbum de fotos