L’alumnat de grau mitjà del Maremar vol marxar d’Erasmus

Una vintena d’estudiants de grau mitjà han assistit a la xerrada informativa sobre les mobilitats Erasmus+ d’aquest any, cofinançades per la Unió Europea. L’interès dels alumnes ha superat les previsions del professorat i demostra que una bona part dels estudiants tenen interès en millorar les seves competències professionals en un entorn de pràctiques internacional, alhora que aprenen diferents maneres de treballar en un idioma estranger.

La convocatòria per presentar les noves sol·licituds estarà oberta fins el 16 de gener de 2022, data a partir de la qual s’iniciarà el procés de selecció d’aquells alumnes del Maremar que marxaran amb projectes de mobilitat en pràctiques, gestionats per part de l’equip de mobilitat de l’institut, conjuntament amb l’associació Mundus, dins el marc del Consorci de Barcelona sota la coordinació de l’Institut Lopez Vicuña.

Molta sort a totes aquelles que vulgueu presentar-vos.