Amb l’alumnat de 3r d’ESO s’ha tancat el curs amb el treball de síntesi dedicat a conèixer la ciutat de Barcelona, la modernista, la del Gòtic i el barri del Born. S’ha passejat pels carrerons del Born, per conèixer les seves històries; pel barri gòtic, decobrint els seus amagatalls i indrets curiosos plens de secrets i, com no, la Barcelona modernista visitant el recinte de l’Hospital de Sant Pau i el passeig de Gràcia. Tot i la confluència de la visita del Papa Lleó XIV a la ciutat, el treball es va poder desenvolupar amb total tranquil·litat i recollint coneixements, històries i imatges de la ciutat comtal.

