Els 7 pecats de la COVID

L’alumnat de 2n. de CFGS d’Integració Social han dissenyat el projecte Els 7 pecats de la COVID19 adreçat a tot l’alumnat del centre educatiu. L’objectiu del projecte que es presenta és conscienciar l’alumnat de la importància de les mesures de prevenció de la COVID19, tant en l’entorn quotidià com en l’escolar i professional.
Amb aquesta finalitat han elaborat el vídeo de presentació de la campanya (que podeu visionar tot seguit), un cartell de comunicació i uns jocs amb l’aplicació KAHOOT adaptats per a cadascuna de les etapes educatives que impartim a l’institut.
Mitjançant l’aplicació del KAHOOT, l’alumnat ha de respondre més de vint preguntes sobre les mesures de prevenció del coronavirus. Les preguntes estan enfocades al comportament adient dins de l’aula i l’institut respecte a les mesures de prevenció i, així, garantir la seguretat de tots i totes.