XVII Jornades d’Intervenció Sociocomunitària

El Departament de Serveis Socioculturals i a la Comunitat/ Sanitat, de l’Institut Maremar ha organitzat els dies 8, 9 i 10 d’abril, les XVII Jornades d’Intervenció Sociocomunitària.

Amb la celebració d’aquestes Jornades, intentem posar en comú la formació i els coneixements dels interventors/es socials i, a la vegada, ajustar el perfil  professional  de l’alumnat a la nova i dinàmica realitat social.

Estan dirigides a tot l’alumnat i als professionals que tenen una especial sensibilitat vers l’àmbit de l’educació, el treball social i  l’atenció sociosanitària amb l’objectiu de donar a conèixer diferents serveis i metodologies socioeducatives, així com d’aportar estratègies  per  a  dur- les a terme.

Per a aconseguir-ho hem comptat amb la participació  d’experts/es  i  tècnics/ques que, actualment, treballen en aquests àmbits; i amb la col·laboració que, des de l’experiència pròpia i individual,  puguin  aportar totes les persones convidades.

Per a  conèixer els continguts que aquest any hem tractat, podeu consultar el díptic de les Jornades.