Visitem l’arxiu

La passada setmana, 26 i 27 d’abril, l’alumnat de 2n ESO va fer una visita a l’arxiu municipal del Masnou. Allà en Carles, l’arxiver, explicà quina és la seva tasca i tota la tipologia de documents i suports que ens podem trobar a l’hora de redescobrir la història del nostre poble. Sembla mentida quantes coses i tan interessants que hi tenim allà.

Aquesta visita ha estat emmarcada dins del projecte de 2n ESO ‘El Masnou dels anys 60’ on l’alumnat ha estudiat des de diferents punts de vista el canvi que va viure la població local en aquella dècada.