VII Jornada Viu Conviu de l’institut Maremar. Jo sóc com tu!

Aquest passat divendres 15 de març hem celebrat de nou el “Viu Conviu”, la jornada lúdico-esportiva d’inclusió i diversitat en què participen diferents centres educatius propers.

(Les escoles de primària del poble, l’escola d’educació especial CEEPSIR Josep Sol de Sta Coloma i alumnat amb SIEI de centres del baix Maresme)

El centre atura les classes durant un matí per dur a terme al voltant de 30 tallers inclusius, amb la col·laboració i participació de diverses fundacions i entitats externes: ECOM, DISMA, TEAMAR, FCB bàsquet adaptat, Wildsouls, Institut Lauro, Erola, Carmen, FCEDF i Fundació Maresme, així com d’alumnat dels nostres CCFF i de 4t d’ESO.

L’objectiu és promoure una actitud de respecte vers la diversitat funcional i conscienciar sobre la importància d’una educació inclusiva, que doni resposta al conjunt de necessitats educatives que planteja l’alumnat dels nostres centres educatius.

Ens tornarem a trobar el curs vinent!