Una experiència de vida

El passat divendres 24 de març, dins de la Jornada Viu Conviu celebrada al nostre centre, des de l’associació TEAMAR es va oferir una xerrada singular a tot l’alumnat de 3r ESO per explicar que és el TEA (Trastorn de l’Espectre Autista). Aquesta va estar portada per l’Erola, noia de la mateixa edat que el nostre alumnat i que té aquest trastorn. Ho va explicar en primera persona, amb la seva veu i les seves experiències. Una xerrada que va deixar impactats a alumnat i professorat per la seva sinceritat i actitud. Des del centre volem agrair aquesta activitat a l’Erola i a TEAMAR per poder acostar a tot l’alumnat aquest trastorn amb una veu propera i protagonista, moltes gràcies!