L’alumnat de 2n d’ESO, com a treball de síntesi i tancament dels projectes multidisciplinars, ha pensat, dissenyat i interpretat peces de microteatre on han deixat anar tota la seva imaginació i creativitat. Es va visitar el Teatre La Palma de Teià i la representació es va fer a l’espai La Unió de Teià també. Una manera de posar punt i final al curs que ha deixat mostres de la versatilitat de tot l’alumnat i la descoberta de talents ocults dins de l’aula. Com dèiem, tot un espectacle!!

