Taller sobre els camps de refugiats

L’Institut Maremar ha participat en l’activitat organitzada per Reacció humanitària. Reacció Humanitària pretén promoure, elaborar, organitzar i implementar diferents activitats de sensibilització, formació i innovació relacionades amb l’acció humanitària i la cooperació al desenvolupament amb l’objectiu social de transformar l’interès en activisme.

El nostre alumnat ha realitzat un taller sobre camps de refugiats fonamentat en la necessitat de la intervenció humanitària per tal de garantir els drets humans d’aquestes persones.

A més, aquest mes sortirem a la publicació d’El Masnou viu

L’alumnat de periodisme ha visitat els camps de refugiats muntats per Cooperativa Humanitària.

Aquest és l’audio de l’entrevista realitzada a Núria Pagès Feliu, membre de Cooperativa Humanitària.

Aquí podeu veure un time-lapse del muntatge de una tenda.