Sortides tutoria 3r i 4t ESO

El passat 3 d’octubre, l’alumnat de 3r i 4t va fer una sortida de natura i convivència per paratges naturals per tal de fomentar les relacions entre l’alumnat dels grups i el professorat.

L’alumnat  de 3r va anar a la Vall d’Olzinelles on va poder gaudir del parc natural del Montnegre i Corredor passejant entre les sureres i un entorn privilegiat, oportunitat per conversar i jugar entre estudiants per conèixer-se una mica millor i poder encarar el curs amb unes relacions més fermes.

L’alumnat de 4t es va quedar més prop, a Sant Mateu, on van poder gaudir de les vistes i l’espai per fer jocs cooperatius per tal de trobar-s’hi fora del context acadèmic i veure que tenen més en comú que de diferents. L’objectiu de la trobada, igual que amb 3r d’ESO, va estar assolida.