Sortida prehistòrica a Ca n’Oliver, Pontós

L’alumnat de 1r ESO va anar el dimarts 8 de febrer a la casa de colònies ca n’Oliver, a Pontós (Alt Empordà),  per realitzar diferents tallers pràctics sobre la prehistòria. Allà l’alumnat va poder conèixer, d’una manera pràctica al càrrec d’uns monitors i monitores experimentats, la fabricació d’eines tal i com es feien al passat: un chopper i un ganivet. També van poder intentar crear foc a partir d’una pirita i un sílex o de dos pals, la mateixa manera com ho aconseguiren els nostres avantpassats. Per últim, van poder saber com eren les armes que utilitzaven per anar de caça. I tot i que ens queda molt llunyà tot això, es va comprovar que no és tan fàcil ni fer foc, ni construir eines de treball, ni anar de cacera… Tota una experiència!!