Sortida 1r batxillerat a la Colònia Güell

Avui dijous els alumnes de Dibuix Tècnic de 1r de batxillerat hem visitat la Colònia Güell.

Hem pogut veure el recinte de la fàbrica, amb exemples de rehabilitació d’algunes naus, com a patrimoni industrial propi d’una època i d’una manera típica de construir.
Hem passejat pels carrers del nucli urbà, on es poden veure els habitatges dels antics obrers i operaris de la fàbrica i altres construccions de serveis, com ara l’ateneu, la cooperativa, les escoles ….
També, per descomptat, hem visitat la cripta de l’església, projectada i construïda per Antoni Gaudí com exemple de construcció innovadora i per les seves formes geomètriques, declarada patrimoni de la humanitat per la Unesco.
La pluja ens ha respectat!!