Som escola verda!

Aquest any hem treballat amb molt d’entusiasme per promoure els valors del centre com a Escola Verda.  Ens hem conscienciat de l’efecte mediambiental dels plàstics amb el projecte internacional “Desplastifica’t”;  hem creat comité de govern amb el projecte de 2n d’ESO Climate Crisis;  i hem conegut quins són els 17 objectius de desenvolupament sostenible de la Unesco amb el projecte de1r d’ESO: Som Escola Verda i Unesco, a més de continuar amb el nostre hort ecològic, entre d’altres, per això hem volgut participar en els premis d’ecoinnovació educativa, i això ens ha permès el reconeixement i menció en els mitjans de comunicació del Maresme. Gràcies a tots els alumnes, professors, PAS i mares i pares, per fer possible tots aquests projectes.