Sant Jordi al Maremar

El passat 22 d’abril el cel ens permeté obrir els patis del centre a la celebració del Sant Jordi amb una mica més de normalitat.

Hi va haver poesia, prosa, fotografies, cançons, lectures i xocolata per tothom. Roses i alguna altra coseta per les persones guanyadores i celebració d’una Diada tan important per tota l’ESO.

Des del centre es vol agrair a tot l’alumnat i professorat la seva participació al certamen i la col·laboració perquè tot anés tan bé com va anar.

El dia 23 l’alumnat de 4t, amb el suport importantíssim de les famílies, s’hi van dedicar a vendre roses per subvencionar el seu viatge de fi d’etapa. La venda va anar molt bé tot i que el temps no va acompanyar. Al final de la jornada, les roses sobrants es van destinar a la residència d’avis de la Casa Benèfica.

Us deixem aquí una recull dels  treballs premiats  i unes fotografies de tot el nostre Sant Jordi.

Amb la col.laboració de: