Sant Jordi 2021 a les aules del Maremar

La pandèmia ens fa reinventar-nos però no per això deixar de celebrar i gaudir al Maremar d’una Diada tan important com Sant Jordi.

Aquest any no hi hagut acte de presentació, ni lectures davant de tot l’alumnat, no s’han presentat els guanyadors enmig d’un gran acte com altres anys.

Aquest any hem portat el Sant Jordi dins de les aules, amb tallers diversos (un mural gaudinià,monòlegs, poesia audiovisual, la llegenda de Sant Jordi al cel i l’alternativa, les roses de paper i els punts de llibre solidaris amb Save the Children, les il·lustracions, els booktubers, el RAPassem…) i, tot i ser força diferent, ha estat una gran celebració amb la col·laboració del professorat i l’alumnat.

Us deixem unes fotografies per veure una mostra del que s’ha fet.