Plantada d’arbres al Maremar

Avui, 22 de març, és el Dia mundial de l’Aigua. Al centre ho hem volgut celebrar plantant dos arbres. Aquesta és també la nostra aportació contra el canvi climàtic afegint-nos al moviment “Fridays  for Future”.

Ja són 14 els cursos en que d’acord amb el programa Escoles Verdes el projecte ”Arrela’t al Maremar” cerca millorar el nostre entorn. Any rere any hem anat plantant arbres al pati de l’institut transformant l’espai a l’hora que generar consciència. Enguany hem plantat dues alzines.

Els encarregats de preparar l’espai i fer el forat per encabir l’arbre han estat els Delegats i Delegades Verds de cada classe de tots els cursos de l’ESO. Després, tot l’alumnat de 1r ESO ha participat en la plantada.  Estem convençuts que amb la cura que han demostrat a l’hora de plantar-los, aquestes alzines creixeran i es faran ven grans. Molt bona feina!!!