Maternitat d’Elna i Cotlliure

El passat 7 de febrer l’alumnat de 4t ESO va tenir l’oportunitat de visitar la maternitat d’Elna de la mà de l’autora del llibre del mateix nom, Assumpta Montella.

La visita va ser molt emocionant i va fer sentir vivències tràgiques d’altres èpoques, dins de la mateixa maternitat i en la visita a la platja d’Argelers on estava ubicat el camp de concentració. La visita, emmarcada dins de les matèries de ciències socials i llengua castellana, va tenir l’ocasió de visitar la tomba de l’escriptor Antonio Machado al cementiri de Cotlliure i explicar els motius que el van portar fins aquest indret.
Una sortida on l’alumnat s’ha apropat a realitats passades i tenir-les presents perquè no esdevinguin futures.