Maremar mira al mar!!

Un nou projecte associat a una nova aventura dins del nostre centre, ser Escola Blava. A 1r d’ESO s’ha implementat aquest curs  un projecte a 1r d’ESO on es treballa l’ecosistema marí i la seva sostenibilitat. Dins d’aquest, entre altres activitats, s’ha fet una recollida de plàncton a la platja d’Ocata i una visita a l’Escola del Mar de Badalona per observar l’ecosistema marí. Amb aquest projecte es busca la trasversalitat dels sabers i el coneixement de l’entorn proper de l’alumnat com és el fons marí.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>