Les científiques del Maremar visiten les escoles!

El divendres 23 de febrer, dins de la celebració del Dia de la Dona i la Nena a la Ciència, l’alumnat de 4t ESO del nostre centre va visitar les escoles Marinada i Ocata per portar una mica de ciència experimental a les aules, així com el paper de les dones a la ciència.

Van ser petites experiències que van engrescar a l’alumnat de les escoles i, esperem, despertar la curiositat científica. Des de l’anàlisi de PH fins als grafos, des de la Clara Grima (matemàtica  experta en la teoria de grafos) a la Josefa Molera (pionera en la cromatografia a Espanya), un reguitzell de ciència a l’abast de tothom.

Moltes gràcies a l’alumnat d’aquestes escoles per haver participat de manera tan activa en les experiències. Va ser un gaudi poder estar amb l’alumnat més petit àvid de coneixement.