Hem participat al Fòrum d’Escoles Verdes 2022!

Dilluns 16 de maig els centres adherits al programa d’Escoles Verdes ens hem trobat per celebrar el Fòrum del Maresme. Després de tres anys sense poder-se fer presencialment, enguany la trobada s’ha pogut dur a terme al centre cultural el Calisay d’Arenys de Mar.

L’Institut  Maremar ha participat exposant accions relacionades amb l’Educació Ambiental amb un impacte directe sobre l’entorn fetes per l’alumnat del centre. En concret, la neteja de la riera d’Alella i de la platja d’Ocata realitzades per tot l’alumnat de 1r i 2n d’ESO respectivament.

Al Fòrum hi han assistit 5 Delegats Verds representants del Comitè d’Escola Verda de l’institut. Ells han elaborat cartells i exposat oralment les accions dutes a terme pels seus companys. Igualment, dins les activitats de la jornada, han col·laborat a instal·lar nius per als ratpenats en el mateix terme d’Arenys de Mar. En nom de l’institut Maremar, agraïm molt especialment la bona predisposició d’aquests Delegats Verds i l’esforç que han mostrat durant tota la trobada i la preparació prèvia.

El Fòrum d’Escoles Verdes és sens dubte un espai de trobada per l’intercanvi d’experiències. Estimulant i enriquidor, fonamental tant pel professorat com per l’alumnat per tal de seguir impulsant una Educació Ambiental Sostenible.