Escape Box 2n ISO

Des del mòdul d’Inserció Sociolaboral, els alumnes de 2n d’Integració Social del Institut Maremar han participat en un Escape Box ambientat en l’àmbit laboral. Els alumnes havien de resoldre per grups una sèrie de proves per aconseguir unes pistes amb l’objectiu final d’obrir una caixa tancada amb un candau. I tot això amb un temps màxim d’una hora!
El resultat: vam treballar els diferents conceptes del Sepe i el Soc des d’una manera divertida, un aprenentatge cooperatiu i molta cohesió de grup. En fem una valoració molt positiva i amb ganes de repetir.