Erasmus + a Roma

La primera setmana de l’octubre el programa Erasmus +, encetat el curs passat, va tenir continuïtat amb la visita del nostre alumnat a la ciutat de Roma.
L’alumnat va gaudir de la capital italiana i va compartir passejades i treballs amb l’alumnat del Liceo Scuola Plinio Seniore per aprofundir sobre temes de justicia social i drets humana com ara el treball infantil arreu del mon. Aprendre valors, conviure amb altres formes de viure i respectar les opinions diferents han estat els pilars d’aquest intercanvi. Aquí teniu una mostra gràfica del que ha viscut l’alumnat del Maremar a Itàlia.