El Maremar al Fascurt

Per segon any, al festival de curtmetratges del Masnou Fascurt, s’ha projectat un curtmetratge fet per l’alumnat del nostre centre. Aquest any ha estat ‘La virtut de l’amistat’ fet per alumnat de 1r ESO dins del projecte Llum, càmera, acció! amb el suport de l’ESCAC. Gràcies a aquest projecte dues estudiants del centre han pogut gaudir d’una beca per un casal d’estiu de cinema al mateix ESCAC a Terrassa.

Fa goig veure com l’aposta cultural del Maremar crea nou adeptes a la causa, alumnat i famílies s’hi van acostar a la platja d’Ocata per poder gaudir d’una nit de cinema a la fresca amb la participació del Maremar.