Arrela’t al Maremar!

El passat 29 de febrer vam dur a terme la plantada d’arbres al pati. Enguany s’han plantat tres lledoners a la zona de la pista.

Des de fa divuit anys, l’alumnat de 1r d’ESO, amb l’ajut dels Delegats i Delegades Verds, planten arbres (un per cada grup classe). L’activitat s’emmarca dins el programa d’Escoles Verdes que l’institut desenvolupa des del 2006.

Al llarg d’aquests divuit anys hem plantat molts arbres, dels quals n’han arrelat 23, d’espècies com:  moreres, oliveres, alzines, mèlies, lledoners, xiprers, roure australià (grevillea robusta) o acàcia de Constantinoble (albizia julibrissin).

El projecte Arrela’t al Maremar ens ha permès transformar el pati, convertint-lo d’un espai erm i àrid en un espai més agradable i confortable, a més de molt més ric en biodiversitat.

Els nois i noies de 1r A, B i C d’ESO tindran cura dels seus lledoners i podran veure com creixent i s’arrelen, igual que ho faran ells i elles al llarg dels anys que passaran a l’institut.