Netegem la nostra platja!

L’institut Maremar, com Escola Verda, ha participat aquest divendres 6 de maig en una activitat d’acció ecologista emmarcada en el programa Clean Up Europe. Tot l’alumnat de 2n d’ESO ha realitzat una acció de neteja a la platja d’Ocata recollint residus, classificant-los segons el seu origen: envasos (plàstics i metàl·lics), vidre, paper o resta, i posteriorment pesant-los per així obtenir un registre de la quantitat obtinguda.

En l’activitat hi han participat també altres centres educatius del municipi essent una acció recolzada per la regidoria de Medi Ambient de l’ajuntament del Masnou.

L’acció conjunta ha permès recollir un total de 8 kg d’envasos, 0’5 de paper, 1’6 de vidre i 495 kg de resta!  Estem molt satisfets d’haver participat en aquesta activitat, ja que hem aconseguit prevenir que una gran quantitat de residus acabes avocada al nostre entorn amb el consegüent desastre ecològic que això suposa pel medi natural.