La Panera de 4t ESO

L’alumnat de 4t segueix recollint diners per marxar de viatge a Londres i acomiadar la seva etapa escolar a l’ESO. Ara ho fan amb l’ajuda del comerç del Masnou, mitjançant la col·laboració desinteressada de: Farmàcia (carrer Navarra), Ecològica, El rebost dels sentits, Clarel, Can Rac, Irina Sanz (pastisseria), Facial, Ashley, Cullerot, Espai Sing Sing, Kids & Us, Bonarea, Cal Xurro, Boadas, La Ginesta, Mimuna, Espai Gastronòmic, Anaraf Style, L’atelier de la Carlota, La Lluna, Coloraina.

Moltes gràcies a tots ells!!

Amb aquests productes s’ha construït la panera que se sortejarà el proper dimarts dia 20 d’acord amb les tres darrers xifres del primer premi del sorteig de l’ONCE d’aquell dia.

La panera estarà disponible per a la seva recollida al centre fins el dia 20 de gener.