La panera de 4t ESO

L’alumnat de 4t segueix recollint diners per marxar de viatge a Cantàbria i acomiadar la seva etapa escolar a l’ESO. Ara ho fan amb l’ajuda del comerç del Masnou, mitjançant la col·laboració desinteressada de: Ald òptica, el rebost dels sentits, Champo, Bianco i negro, L’atelier de Carlota, Moss the shop, La Joconda / Mayoral, Coloraina, Mumokids, La boulangerie, Boho shop, La Lluna, Love Astrid, Marisol moro, Grau, Dreams, Ferreteria Tord i Facial, Espai sin sin, Can Coloné, Clarel, Latelier de la Carlota, Cal xurro, Gioconda, Xarcuteria Roca, Can Mitra, Servifruit i ecològica, Perruqueria i estètica Ítaca, Pastisseria la Moreneta,  Bazar Kenedy, Farmacia Nacional, Boutique Suelen, Creperia Lluna, Ecológica, xic, dietètica pronaturas, Calbet, Cullerot i Cachirulo.

Moltes gràcies a totes elles!!!

Amb aquests productes s’ha construït la panera que se sortejarà el pròxim divendres dia 12 d’acord amb les tres darreres xifres del primer premi del sorteig de l’ONCE d’aquell dia.