Finalistes del concurs de curtmetratges de l’ESCAC

Els nostres projectes de cinema en curt segueixen imparables, un altre any han estat seleccionats com a finalistes del concurs de curtmetratges de l’ESCAC. L’Institut ha fet de les arts escèniques un pilar d’aprenentatge per a l’alumnat! Una aproximació a la narrativa audiovisual i al món del cinema perquè l’estudiant pugui desenvolupar la seva creativitat.

L’alumnat finalista del concurs de curtmetratges de l’ESCAC ha assistit a la cerimònia de lliurament de premis. Ha estat una bona experiència viure aquesta cerimònia als cinemes Verdi de Barcelona i tot un premi per la feina ben feta.

Aquí teniu l’enllaç amb els nostres finalistes al Festival Cine Base:

Finalistes Festival Cine Base