FEM TEATRE baixa el teló

La setmana passada vam abaixar el teló del projecte de 2n d’ESO “FEM TEATRE!” com calia.

Vam visitar el teatre de La Palma de Teià on, gent de l’associació que viuen el teatre d’una manera molt especial, ens van explicar com funciona l’edifici per dins i com es veuen les coses des de l’escenari.
Dos dies després, el nostre alumnat estava preparat per representar les seves peces de microteatre que amb tanta il·lusió havien estat preparant durant gairebé cinc setmanes!! Hi va haver rialles, oblits i improvisacions, playbacks, perruques i barrets en un món d’imaginació que esperem haver apropat a tot l’alumnat del centre.
Molta merda!