Creacions atòmiques a 3r d’ESO

Durant aquest confinament des de la matèria d’experimentals cada alumne ha construït una maqueta d’un element de la taula periòdica. Després els alumnes han votat la que els agradava més.

La maqueta més votada ha estat la de la Laia García (3r B) amb la maqueta del Neó. Les dues maquetes que la segueixen són les de la Marielys González (3r C) amb el Potassi i la de la Isabella Mujica (3rA) amb el Titani. Aquí les teniu:

Si voleu veure la resta de creacions dels alumnes de 3r d’ESO descarregueu-vos aquesta taula periòdica i cliqueu sobre els diferents elements químics.