De viatge per Londres

Un any complet! S’ha recuperat la normalitat i amb ella l’alumnat de 4t ha reprès el seu viatge a terres britàniques com ja era costum. Ha estat una gran aventura que tothom recordarà sense dubte. Després d’un inici inesperat, va venir una estada d’època i passejades infinites. Descobertes diverses de barris i de museus (la National Gallery i el Museu d’Història Natural), de llocs emblemàtics (Trafalgar square, Big Ben, Saint Paul’s Cathedral, Buckingham Palace…) i de botigues i restaurants diversos on provar el canvi de moneda i posar en pràctica el nostre anglès.

Alumnat i professorat ha gaudit d’una gran experiència i emportar-se un bon record del viatge de final d’etapa al Maremar. Molta sort a partir d’ara!