Intercanvi amb Adolfinum Gymnasium

L’alumnat de 1r de batxillerat ja ha començat a gaudir dels primers dies de convivència amb les famílies alemanyes. Ha pogut conèixer la ciutat de Bückeburg amb els seus carrers empedrats, les seves cases típiques alemanyes i el seu clima.
Al llarg d’aquests primers dies el grup del Maremar ha conegut a l’alcalde de la ciutat, ha gaudit de les classes de castellà al centre Adolfinum Gymansium, compartit aula amb alumnat local, visitat el castell del príncep així com la ciutat de Hannover.
Els costums, la llengua, la ciutat i el clima està sent tota una descoberta per l’alumnat de batxillerat però això encara no ha acabat.