Un espectacle per acabar!!

L’alumnat de 2n d’ESO, com a treball de síntesi i tancament dels projectes multidisciplinars, ha pensat, dissenyat i interpretat peces de microteatre on han deixat anar tota la seva imaginació i creativitat. Es va visitar el Teatre La Palma de Teià i la representació es va fer a l’espai La Unió de Teià també. Una manera de posar punt i final al curs que ha deixat mostres de la versatilitat de tot l’alumnat i la descoberta de talents ocults dins de l’aula. Com dèiem, tot un espectacle!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>