Exposicions

Els espais del Mallafrè estan en canvi constant. L’alumnat del Mallafrè no para de fer produccions, els passadissos s’omplen d’art i mostres de la feina que van fent. Aquí podreu anar-les veient d’ara en endavant.

SOM PLATJA

Hem penjat l’exposició Som Platja als passadissos de l’institut.
Sabíeu que en 3 dies de mostreig a la platja de Ribes Roges vam recollir un total de 1000 burilles i 565 fragments de plàstic?.
Sabíeu que les burilles són altament tòxiques i es converteixen en microplàstics?
Sabíeu que fem un ús molt breu de productes de plàstic què després tarden centenars d’anys a descompondre’s?
Sabíeu que el plàstic arriba a la nostra alimentació de manera que podem arribar a ingerir l’equivalent a 7 ampolles de plàstic d’1,5L l’any?
Si voleu saber-ne més veniu a veure l’exposició Som Platja

EXPOSICIÓ AL SEGONA PIS

Avui, vint-i-u de maig, s’ha penjat els dibuixos de l’alumnat de 1r de Batxillerat de Tècniques Graficoplàstiques.

Havien de fer un autoretrat, o un retrat d’un artista juntament amb un dibuix d’una pintura favorita.