Ampliació de places a Manteniment electromecànic i Instal•lacions elèctriques

S’amplien les places dels cicles de grau mitjà de Manteniment electromecànic i d’Instal•lacions elèctriques i automàtiques a 33. La matriculació és entre els dies 8 i 10 de setembre (ambdós inclosos):

No és necessari haver fet preinscripció a cap cicle abans, però les persones que ho hagin fet tenen preferència sobre les que no ho han fet. També hi poden participar les persones que ja tenen plaça a un cicle i s’han matriculat. Per a fer el barem, només es tindrà en compte la nota d’accés i si s’ha fet preinscripció prèviament.

La llista d’admesos/es es publicarà el dia 17 de setembre de manera que, per a aquest grup, les classes començaran uns dies més tard que a la resta de cicles de grau mitjà.

Per poder accedir a aquestes places, les persones interessades han d’anar a la secretaria Lluch i Rafecas en horari de matí (els dies 8 i 9 l’horari serà de 9 a 13:30h i el dia 10 serà de 9 a 13:00h) i han de portar la següent documentació:

Documentació identificativa

• Original i una còpia del DNI, NIE o passaport de l’alumne o alumna (si és estranger comunitari, el document d’identitat del país d’origen).
  • Si l’alumne/a és menor d’edat cal presentar també:
    • L’original i una còpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si està en situació d’acolliment en família o institució, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
    • L’original i una còpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si la persona sol·licitant és estrangera, de la targeta de residència on consta el NIE o del passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, el document d’identitat del país d’origen.

Documentació acreditativa de la qualificació mitjana d’estudis i del criteri de prioritat

Tenint en compte que el procés és presencial, cal presentar:

• Una certificació de la qualificació mitjana dels estudis o del curs que permeten l’accés a aquests cicles o de la qualificació de la prova d’accés.
  • El resguard de la sol·licitud de preinscripció a cicles formatius de formació professional de grau mitjà per al curs 2021-2022, si és que vas participar-hi.
  • Document de sol·licitud d’admissió al procés extraordinari.

A continuació teniu el document de sol·licitud d’admissió al procés extraordinari (porteu-lo, si us plau, emplenat de casa):

Sol·licitud procés extraordinari cicles