Us obrim les portes del nostre centre el dilluns 6 de maig, a les 17:30h, per a la presentació dels nostres estudis de Batxillerat, i el dimarts 7 de maig, a les 19:00h, per als nostres estudis de Cicles Formatius. No us quedeu sense visitar-nos!! Us hi esperem!!

Fira Zona E

NOVETAT CURS 2019-2020: ADJUDICAT CICLE DE GRAU SUPERIOR DE MECATRÒNICA INDUSTRIAL
Vine i t’informarem d’aquest cicle i dels que ja estem fent en el centre.
T’hi esperem!!

Preinscripció ESO 2019-2020

Període de preinscripció : del 29 de març al 9 d’abril

Període de matrícula: del 20 al 26 de juny

DATES A TENIR EN COMPTE:

27 de MARÇ 2019: OFERTA INICIAL DE PLACES

del 29 de MARÇ al 9 D’ABRIL: PERÍODE DE PREINSCRIPCIÓ

26 D’ABRIL: LLISTATS AMB LA PUNTUACIÓ PROVISIONAL

del 29 d’abril al 3 de maig: RECLAMACIÓ PER LES PUNTUACIONS

8 MAIG: LLISTATS AMB PUNTUACIONS FINALS

14 MAIG: LLISTA DEFINITIVA ORDENADA

12 JUNY: LLISTA D’ADMESOS I EXCLOSOS

del 20 al 26 de JUNY: MATRÍCULA DELS ALUMNES ADMESOS AL CENTRE

PREINSCRIPCIÓ ESO 2019-2020 del 29/03 al 09/04

Si et vas perdre la jornada de portes obertes per a l’ESO del nostre institut, aquí podràs veure l’exposició que havíem preparat en el taller de tecnologia, amb els projectes que els nostres alumnes han realitzat. El proper curs tu també podràs exposar-los, la preinscripció de l’ESO és del 29 de març al 9 d’abril. No et quedis sense plaça!!!

Fes la preinscripció!!!

CARNAVAL AL LLUCH I RAFECAS

Els nostres alumnes han decorat el Carrer Sant Sebastià (entre la plaça de la Vila i la plaça dels Carros), i si passejeu per allà podreu gaudir dels magnífics mantons que els nois i noies de l’institut han creat amb retalls de roba i material reciclable.

Felicitats als alumnes que han participat i al professorat que els ha acompanyat en aquesta tasca!

Notícia 3

Exemple de Carrusel disponible directament a la targeta resum. Els carrusels permeten incloure imatges, vídeos i textos. Marqueu “Mostra el contingut sencer” a la caixa de “Paràmetres” perquè es mostri directament.