BATXILLERAT. PREINSCRIPCIO DEL 26 de maig al 2 de juny

PREINSCRIPCIÓ PEL CURS 2020-2021

PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT 2020-2021

Del 26 de maig al 2 de juny, de forma telemàtica. Enllaç per fer la preinscripció telemàtica, clicar ➡ Departament d’Educació

Clicar el següent enllaç per informació general del Batxillerat:👉 Batxillerat_Rafecas

No cal portar cap documentació en paper al centre. Només en el cas de fer la preinscripció en suport informàtic, s’ha d’enviar el resguard i la documentació al correu:  rafecas.preinscripcio@fxlluchirafecas.cat

De forma excepcional, es pot demanar cita prèvia per venir presencialment a l’institut, clicant el següent enllaç:

Demanar cita prèvia

Horari d’atenció  9h a 13:30:

Telèfon: 938153767, o bé, 618675518

L’oferta de places de Batxillerat pel curs 2020-2021 la podeu consultar clicant l’enllaç: Mapa Escolar de Catalunya.

PLA D’OBERTURA DEL CENTRE. JUNY 2020

Seguint les instruccions del Departament d’Educació, us presentem el pla d’obertura del centre per aquests dies que queden del mes de juny. Llegiu-lo amb atenció. Cliqueu en el següent enllaç per entrar-hi :👉 Pla_obertura_centre_Rafecas_fase2

Declaracions responsables dels alumnes:

DECLARACIÓ RESPONSABLE MENORS D’EDAT

DECLARACIÓ RESPONSABLE MAJORS D’EDAT

Només s’ofereix activitat presencial per a alumnat de 2n de Batxillerat, que poden venir de forma voluntària. Cal fer inscripció prèvia al formulari del document.

CICLES FORMATIUS. PORTES OBERTES VIRTUALS

📢CICLES FORMATIUS PORTES OBERTES VIRTUALS.

1 de juny a les17h (prèvia inscripció)

Ens agradaria poder explicar-vos quins cicles formatius de grau mitjà i grau superior fem en el centre. En altres circumstàncies, us obriríem les portes del centre, però davant la situació excepcional que estem vivint us obrim les portes des de cada nostra.

Farem la sessió per videoconferència enviant un enllaç per correu electrònic uns 10 minuts abans de l’inici a tots els qui hàgiu fet prèviament la inscripció en el següent formulari: https://forms.gle/XrGL188ZXERpqBsn9

En el moment de l’inici de la sessió, us demanarem la vostra col·laboració per millorar la connectivitat i per això hauríeu de tenir els micros tancats i la vostra càmera apagada. El torn de preguntes del final el farem escrit via el xat que tenen aquestes aplicacions per videoconferència. La durada aproximada de tota la sessió incloent les preguntes serà d’1 hora.

Esperant que estigueu bé de salut i d’ànims, i saludar-vos personalment el proper dilluns.

Gràcies per la vostra col·laboració i comprensió.

Equip directiu

27 de maig de 2020

COL·LABORACIÓ: ECONOMAT CÀRITAS AJUNTAMENT VNG

GUANYEM CORRENT!!: 1 de maig

Cursa solidària en confinament

El Club Esportiu Deporunners juntament amb la resta de clubs d’atletisme i l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú  han organitzat una cursa SOLIDÀRIA I EN CONFINAMENT amb l’objectiu de recaptar fons per destinar-los l’Economat VnG, que actualment està atenent a més de 2.442 persones, unes 860 famílies de Vilanova, degut a la situació que estem vivint..

L’activitat consisteix en fer una cursa dins de casa, recórrer 1 quilòmetre ja sigui corrent, caminant, amb el rodet de la bici,… sol, en família. No hi haurà premis, ni classificacions. El recorregut serà confinat dins a casa, al balcó, terrassa, on es pugui!, però a casa. I cadascú al ritme que vulgui.

Serà el dia 1 de maig i la franja horària serà oberta (de 10 a 21h).   guanyemcorrent ok

Tota la informació la trobareu a: www.cursadelscolls.cat/guanyem-corrent

Les inscripcions es faran en línia i amb una donació  voluntària a partir d’1€, a partir d’aquest moment a cada participant se li assignarà un número de dorsal que podrà imprimir i personificar. En acabar la cursa podreu descarregar-vos el vostre diploma!

Al llarg del dia de la cursa es demana que aneu penjant fotografies i vídeos a les xarxes socials amb els #guanyemcorrent, #joemquedoacasa, #joemquedoacasaactivament i els que creieu més adients.

SALÓ DE L’ENSENYAMENT VIRTUAL

UNIFERIA:DEL 19 AL 21 DE MARÇ

SALÓ DE L’ENSENYAMENT VIRTUAL
Les 12 Universitats Catalanes: UAO-CEU, UAB, UdG, UdL, UIC, UOC, UPC, URL, URV, UVic-UCC, s’han afegit al Saló de l’Ensenyament virtual que estarà actiu del 189 al 21 de març.
Podeu consultar tota la informació i tenir xats… Llegeix més»

TREBALL PER PROJECTES a 2n ESO

PROJECTES a 2n ESO
Programes radiofònics romans i break outs projectes de 2n d’ESO
Conèixer la cultura, la forma de vida, els paisatges romans… tot això ha servit a l’alumnat de 2n d’ESO de l’INS LluchRafecas per fer el projecte del primer trimestre de 2n d’ESO. Des… Llegeix més»

TREBALL PER PROJECTES A 1r d’ESO

PROJECTES A 1r ESO
Guarniment dels carrers producte del treball per projectes a 1r d’ESO
Enguany des del treball per projectes de 1r d’ESO hem preparat el guarniment de carnaval dels carrers de Vilanova i la Geltrú. La guarnició eren les faldilles d’unes ballarines amb les claus… Llegeix més»

RUTA DE L’EXILI 4t ESO

RUTA DE L’EXILI a 4t ESO
Aquest curs 2019-2020 hem ampliat el projecte Buchenwald amb els alumnes de 4t d’ESO del centre. L’objectiu que es treballa a 4t d’ESO és la memòria històrica més recent i més propera, dels camps de refugiats d’Argelés i Cotlliure, així… Llegeix més»

Projecte Agenda21

Per part de l’institut Lluch i Rafecas volem mostrar el nostre compromís amb el medi ambient mitjançant la participació en el programa Agenda 21.
L’Agenda 21 Escolar és un programa pensat per facilitar la implicació dels centres educatius en l’ambiciós projecte planetari d’imaginar i construir un… Llegeix més»