Programa FCT

La FCT (Formació en Centres de Treball) és un mòdul obligatori en tots els cicles formatius, tant de grau mitjà com superior.

Aquest mòdul no té caràcter laboral ni becari, els alumnes que el cursen continuen assistint al centre. Realitzen pràctiques a empreses en les que es potencien i es posen pràctica tant els coneixements del cicle com capacitats com la corresponsabilitat i el compromís. Per aquesta raó, es considera un mòdul fonamental en els cicles, i és de caracter obligatori.

Únicament, i si els alumnes ja tenen experiència laboral, poden demanar una exempció d’aquest mòdul.

Mentre dura la FCT, l’alumne té assignat un tutor de FCT, que és un professor del centre, un tutor d’empresa, que serà l’encarregat de formar-lo i avaluar-lo en el centre de treball. La comunicació entre institut i empresa la considerem fonamental, i per tant, la comunicació entre els dos tutors és contínua, a fi del millor aprofitament possible per part de l’alumnat.