Sharing to learn 23-24

Un grup de 17 alumnes de 4t d’ESO participaran durant aquest curs en el Projecte Sharing to Learn, que es durà a terme al nostre municipi. Es tracta d’una iniciativa coordinada des del CRP de Castelldefels i en la qual participen les escoles de primària i de secundària. Un cop a la setmana, els nostres alumnes faran de language assistants a una escola de primària. L’objectiu del projecte és afavorir l’intercanvi entre alumnat de diferentes etapes educatives i donar suport a la millora de l’expressió oral en llengua anglesa.

Abans de començar el projecte vam fer una reflexió inicial de les nostres expectatives que volem compartir amb vosaltres.

Estem segures que el nostre alumnat farà molt bé la seva feina, amb responsabilitat i dedicació. Aquesta activitat està plantejada com a Servei Comunitari i es coordina des del Departament de Llengües Estrangeres.