Projecte Ràdio Marines 2n d’ESO A

El 6 de març l’alumnat de 2n d’ESO A va finalitzar el projecte de la ràdio.

Ràdio Marines s’inicià amb una visita a Catalunya Ràdio. L’alumnat durant les sessions del projecte ha descobert qui inventà la ràdio, com foren les primeres retransmissions radiofòniques, quins són els elements bàsics del llenguatge radiofònic…; ha après a crear el contingut d’un guió radiofònic, ha dissenyat la cortina musical amb l’eslògan del seu propi programa, ha inventat falques publicitàries, ha preparat una entrevista, ha redactat un butlletí informatiu amb notícies reals i fictícies, i ha creat la resta de seccions del seu propi programa (acudits, espais musicals, literaris i esportius, intervencions en directe dels oients, tertúlies cinèfiles…)

El producte final va consistir en la gravació en directe davant la resta de la classe del seu programa de ràdio.

Ha estat una experiència enriquidora, profitosa, divertida i sobretot molt creativa.