Esquiada 2n d’ESO

Divendres 11 de març

Malauradament tot allò que és bo s’acaba, però abans us deixem amb els dos últims àlbums fotogràfics d’aquestes quatre jornades d’esquí i convivència per terres pirinenques. De ben segur, que tant els nois i noies de 2n com els profes acompanyants ens emportem un munt de records que perduraran a la nostra memòria.

L’última nit

Agafant forces a Masella

Dijous 10 de març

Després d’una llarga jornada d’esquí a les pistes de l’estació francesa de Font Romeu i d’una passejada al vespre per l’estany i els carrers de Puigcerdà, ja estem recollits per l’hotel, on d’aquí a vint minutets soparem. I ja després de sopar, i sense haver de moure’ns de l’hotel, arribarà la tan esperada nit de discoteca. De moment, us deixem amb un álbum amb les fotos d’avui.

Esquí a Font Romeu i passeig per Puigcerdà

Dimecres 9 de març

Ara mateix, tot a punt per començar a sopar al nostre hotel de Puigcerdà, després d’haver gaudit d’un dia intens d’esquí a l’estació francesa de Les Angles i d’una tarda on els alumnes han pogut triar entre fer patinatge sobre gel o fer un passeig pels carrers de Puigcerdà. De moment, aquí us deixem amb l’àlbum de la jornada d’esquí d’avui. D’aquí a una estoneta, després de sopar, afegirem les darreres fotos del dia.

Esquí a Les Angles

Patinatge sobre gel a Puigcerdà

Un tomb per Puigcerdà

Dimarts 8 de març