Espai violeta

Aquest curs l’hem inaugurat pintant les parets de lila. Ara, en un dels racons del centre es pot veure l’acció que es va realitzar pel 8M. Perquè tots els dies són vuit de març.

El que hi ha a les parets és un collage amb les fotografies que es van fer al photocall juntament amb els cartells amb les paraules que tant alumnes com professores van escollir.

Així mateix, es troba la tela que es va fer servir al ‘happening’, “una acció realitzada per reivindicar el dia de la dona amb l’objectiu de representar un naixement o, millor dit, un renaixement. Un renaixement de totes les dones perquè puguem ser lliures, un trencament dels estereotips. No hi ha res que pugui frenar una dona.

Amb aquesta acció metafòrica es pretenia donar ales a totes les presents perquè sentíssim que podem ser el que vulguem amb independència de la nostra identitat de gènere, de la nostra orientació sexual, de la nostra raça o de la nostra posició social.

Perquè juntes ho podem tot!”

Podeu veure el vídeo amb el resultat en el següent enllaç: Vídeo espai violeta