ERASMUS+ CETE a Gujan-Mestras

Enguany l’Institut Les Marines està participant en el programa d’ERASMUS+ CETE de servei comunitari (SECO). En aquest programa, la professora Sílvia Aguilera del nostre centre hi participa amb dues professores més de l’INS Terres de Ponent, Mollerussa, i l’INS Salvador Sunyer i Aimerich, Salt.

L’objectiu d’aquesta estada de 5 dies és conèixer les metodologies per a la inclusió de l’alumnat, l’educació de la ciutadania activa i la sensibilització vers la preservació del medi ambient i els valors que promou l’Escola Verda.

En el nostre primer dia de Jobshadowing al Lycée de la Mer, a Gujan-Mestras, ens han ensenyat les impressionants instal·lacions del seu centre i hem pogut conèixer gran part del professorat.

Merci pour votre accueil chaleureux.