Eleccions al Consell Escolar 2023

Informem a tota la comunitat escolar que el 30 d’octubre s’ha iniciat el període de renovació dels Consells Escolars.

Els Consells es renoven per meitats cada dos anys i hi estan representats tots els sectors que conformen la comunitat educativa: el professorat, pares i mares, personal no docent, Ajuntament i alumnat. Aquest any cal renovar:

• Dos representants del sector famílies.
  • Quatre representants del sector de professorat.
  • Dos representants del sector alumnat.

El Consell Escolar és l’òrgan de participació de la comunitat educativa en el govern dels centres escolars. És per això que us volem encoratjar a participar-hi presentant-vos com a candidats i fent ús del vostre dret al vot.

CALENDARI

30 d’octubre de 2023 Publicació cens electoral del centre en el  taulell d’anuncis
9 de novembre de 2023 Publicació del cens electoral definitiu
Del 30 d’octubre al 15 de novembre de 2023 Presentació a Secretaria del centre de les candidatures al consell escolar
6 de novembre de 2023 Sorteig per tal de designar els vocals de  les meses.
9 de novembre de 2023 Constitució de les meses electorals
21 de novembre de 2023 Votacions sector professorat
21 de novembre de 2023  Votacions del sector famílies:

Matí: 8.00-9.30

Tarda: 17:00-19:00h

23 de novembre de 2023 Votacions sector alumnat:

Al llarg de la jornada lectiva