EFEC – 4t d’ESO

EFEC (Ensenyament Financer a les Escoles de Catalunya)

Des de fa set cursos escolars, es van fent cada trimestre, en el nostre centre, tallers d´educació financera. Aquests estan adreçats als alumnes de les matèries específiques d´economia i emprenedoria, de 4t d´ESO.

Són tallers gratuïts, realitzats per voluntaris provinents, principalment, del sector bancari. Alguns temes tractats en els tallers estan relacionats amb l´administració dels diners, l´estalvi, l´economia circular i els impostos. Com cada curs, els alumnes han mostrat interès i la formació rebuda ha estat de força utilitat.

Aquest curs 2022-23, alguns alumnes participaran en el concurs d´infografies de temàtica econòmica que també organitza l´associació EFEC. Desitgem que obtinguin el millor resultat possible!